Interneta veikala www.ultrabike.lt (Ultro UAB) pircējiem (patērētājiem) ir tiesības atkāpties no pirkuma un preču pirkuma līguma, nenorādot iemeslu, rakstiski paziņojot par to pārdevējam 14 dienu laikā no preču piegādes vai saņemšanas brīža. Preču atgriešanas izdevumus sedz pircējs.

Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas un pēc to kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs 14 dienu laikā pēc rakstiska paziņojuma par atteikumu saņemšanas atmaksā Pircējam naudu par precēm un piegādes izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa no iegādātajām precēm, piegādes izmaksas netiek atmaksātas.


Preces ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā (ieskaitot instrukcijas un garantijas karti, ja tās tika piegādātas kopā ar preci). Atgriežot preci, jāuzrāda kopā ar sūtījumu saņemtais PVN rēķins vai cits pirkumu apliecinošs dokuments no pārdevēja un pasūtījuma numurs.


Pircējs ir atbildīgs par atgriežamo preču pilnīgumu. Ja preces nebūs pilnīgas, pārdevējs nepieņems atgrieztās preces.


Pircēja tiesības atkāpties no pirkuma un pārdošanas līguma, kas noslēgts ar pārdevēju interneta veikalā, netiek piemērotas:

(1) līgumiem par precēm, kas izgatavotas pēc patērētāja īpašiem norādījumiem, kas nav iepriekš izgatavotas un kas izgatavotas saskaņā ar patērētāja personīgo izvēli vai norādījumiem, kā arī par precēm, kas ir skaidri pielāgotas patērētāja personīgajām vajadzībām;
(2) līgumi par precēm, kas ātri bojājas, vai precēm ar īsu derīguma termiņu;
(3) līgumiem, kas attiecas uz iepakotām precēm, kuras pēc piegādes ir izpakotas un kuras veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ nav piemērotas atgriešanai;
(4) līgumi par precēm, kuras pēc to veida pēc piegādes nav atšķiramas no citām precēm;
(5) līgumiem par iesaiņotiem video vai skaņas ierakstiem vai iesaiņotu programmatūru, kas pēc piegādes ir izpakoti;
(6) laikrakstu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādes līgumi, izņemot līgumus par šādu izdevumu abonēšanu.

Ja piegādātās preces neatbilst kvalitātes prasībām, pircējam ir jāsazinās ar ULTRO UAB veikalu Konstotucijos pr. 23B, Viļņa.

Garantijas apkalpošanas jautājumiem zvaniet pa tālruni +370 600 08338 vai rakstiet uz e-pastu info@ultrabike.lt.

Pārdevēja sniegtā kvalitātes garantija neierobežo un neierobežo Pircēja (patērētāja) tiesības, kas noteiktas tiesību aktos, iegādājoties preces vai pakalpojumus ar kvalitātes trūkumiem.

Pieprasījumus vai sūdzības par mūsu interneta veikalā iegādātajām precēm vai pakalpojumiem Jūs varat iesniegt, izmantojot elektronisko patērētāju strīdu risināšanas platformu https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LT.

Preces ar trūkumiem vai nepilnīga komplektācija

Ja klients vēlas iesniegt sūdzību par bojātu vai nepilnīgu preci, viņš to var izdarīt ULTRO UAB veikalā.

Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda šāda informācija:

1) preces pasūtījuma numurs.
2) Preces fotoattēlu, bojātās detaļas fotoattēlu (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt).
3) produkta iepakojuma fotogrāfija.
4) defekta apraksts, bojājuma pazīmes vai trūkstošās daļas identifikācija.

Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai sūdzība tiktu atrisināta:

(a) defektīvais produkts jānomaina pret kvalitatīvu produktu.
b) Nepilnīgi komplektēto izstrādājumu lūdz aizstāt ar trūkstošajām detaļām.
c) tiek pieprasīta naudas atmaksa.

Pēc sūdzības izskatīšanas atbilde tiek sniegta 10 dienu laikā.

Notiek ielāde...