Divi populāri riteņbraukšanas veidi ir kalnu riteņbraukšana un šosejas riteņbraukšana. Kas notiek, ja tos abus apvieno? Vai vispār ir iespējams izveidot velosipēdu, kas labi darbojas gan bezceļa, gan asfalta apstākļos? Gandrīz neierobežotās iespējas, ko piedāvā grants velosipēds, aizrāva daudzu iztēli. Ar grants velosipēdu jūs varat brīvi izvēlēties maršrutu, vai braukt pa asfaltu, satiksmei slēgtiem meža ceļiem, grants vai lauksaimniecības zemes ceļiem. Lai kur jūs dotos, Esker būs jūsu piedzīvojumu partneris!
Šī gada Kross grants velosipēdu klāstā Esker 8.0 ir jauns modelis, kas paredzēts uz veiktspēju orientētam, augsto tehnoloģiju velosipēdistam. Dizaineri ir domājuši par grants sacensībām, un Esker augstākā modeļa uzdevums ir veicināt labu veiktspēju. Pateicoties tehniski progresīvajam oglekļa kompozīta rāmim un augstākā līmeņa Shimano GRX aprīkojumam, šis modelis var uzvarēt pat starptautiskās sacensībās. Vairāki Cross Cycling Team braucēji, tostarp Maja Włoszczowska, labprāt to izmanto gan sacensībām, gan treniņiem.
Esker 8.0 ir veidots uz oglekļa kompozīta rāmja, kam var piešķirt maģiskas īpašības. Tas ir viegls un vienlaikus stabils, palielinot efektivitāti un komfortu. Šim nolūkam izstrādātāji izmantoja dažādu veidu oglekļa šķiedras un audumus, tādējādi ietekmējot konstrukcijas īpašības. Riteņiem ir izmantoti mūsdienīgi stop ass riteņu stiprinājumi, un hidraulisko bremžu korpusi ir Post Mount. Ķēdes dakšas ir asimetriskas, kas palīdz izmantot pēc iespējas plašāku bezceļu riepu klāstu. Pieminēsim, ka augstākās klases Esker rāmjos izmantota īpaša rāmja ģeometrija, kas ir maksimāli pietuvināta autošosejas un velokrosa velosipēdu veiklai vadāmībai, kā arī nodrošina labu stabilitāti sarežģītā apvidū, stāvos un ātros nobraucienos. Smaguma centrs ir ideāli novietots, nodrošinot papildu kontroli.
check_circle
check_circle