Basso Palta II MX25 Poseidon grants velosipēda montāžas komplekts
Vēl viens ierobežojums
Pierādījums tam, ka piedzīvojumi var būt konkurētspējīgi, ka nav nepieciešams sacensību numurs, lai iegūtu labus rezultātus, ka izpētīt ir labāk, ja ir adrenalīns un ātrums... šī ir Palta.
Citi novēro, mēs piedzīvojam: Citi grants, mēs - Mēte
Kamēr citi mēģināja definēt granti, mēs iezīmējām savu ceļu.
Citi ir mēģinājuši ievērot definīciju, kas neeksistē, mēs esam izveidojuši tādu, kas atbilst mūsu DNS:
#WeDoPalta
Ģeometrija
Ļoti daudzpusīgajā Palta ģeometrijā ir veiktas nelielas izmaiņas.
Slīpums
Slīpuma vērtība ir palielināta, lai sēdekļa statņa stiprinājums varētu vairāk sēdēt uz sēdekļa un būt elastīgāks, lai nodrošinātu lielāku komfortu.
Galvas caurule
Augstāka galvas caurule mazākam starplikām un lielākam komfortam. Bet mēs neesam aizmirsuši arī braucējus...Sacensību dalībniekiem būs iespēja uzstādīt kātu vienā līmenī ar galvas cauruli, lai iegūtu mazāku kaudzi. #SlamThatStem
Dizains
Palta II dizains ir veidots pēc filozofijas saglabāt ārkārtīgi garo pirmās versijas pozitīvo elementu sarakstu un, ja iespējams, to uzlabot.
Dakša
Uzlaboto dakšu balstu unikālā ģeometrija nodrošina precīzāku vadību un slāpē vibrācijas, kā arī uzlabo braukšanas kvalitāti.
Gaisa plūsma
Lielāka atstarpe starp riepu un dakšu nodrošina labāku gaisa plūsmu un lielāku klīrensu.
Rāmja īpašības:
Maksimālais riepas platums
Riepu klīrenss līdz 45mm riepas ar 700c diskiem. PIEZĪME: Ar Grants grupām tiek garantēts norādītais riepu platums. Šosejas velosipēdu grupu komplekti atbilst ražotāja piedāvātajam maksimālajam riepas platumam.
Slēptas skrūves augšējā caurulē, lai ievietotu saderīgus bagāžas nodalījumus.
3 dažādas glāzes turētāju pozīcijas: 2 uz lejas caurules un 1 uz sēdekļa caurules.
Uz lejas caurules ir arī plastmasas aizsargs, ko var uzlikt, braucot pa grants ceļu.
Palta ir saderīga ar 2x un 1x elektroniskām un mehāniskām Grants un Road grupu komplektiem (līdz 52-36T zobratiem).
3. B skavas sistēma, 2. gen
Pilnīgi slēpts, uz rāmja neredzams montāžas risinājums, kur savijas tehnoloģiskās un estētiskās inovācijas.
Rezultāts ir viegla, neredzama un spēcīga integrēta sistēma ar trim skrūvēm, kas tika papildus īstenota, vulkanizējot tērauda plāksni. Šis Basso risinājums nodrošina 3B sistēmai pretvibrāciju funkciju, kas uzlabo braukšanas pieredzi, palielinot komfortu, braucot pa nelīdzenu un raupju virsmu.
Kabīne
Integrācijas sistēma "Paradigma
Mēs Basso neko neuztveram kā pašsaprotamu. Mēs ticam inženierzinātnēm no paša sākuma, uzmanības detaļām un skaistumam. Tieši šī attieksme un pārliecība lika mums izveidot jauno Paradigma integrācijas sistēmu: stūres izvirzījumu, starplikas un stūres statni.
Alsids Basso
Vadība
Daudzu kabeļu vadīšana nelielā telpā bieži palēnina ātrumu un apgrūtina vadību. Ar šo sistēmu Basso spēj apvienot mehāniskās kabeļu grupas ar priekšējo pārslēdzēju, saglabājot maksimālu braukšanas vieglumu un nodrošinot precīzu vadību.
Praktiskums
Paradigma stūre paliek bez kabeļiem, tāpēc to var noņemt jebkurā laikā, neatvienojot kabeļus. Tas atvieglo velosipēda apkopi, transportēšanu ceļojumu somās un stūres garuma maiņu.
Saderība
Integrācijas sistēma Paradigma radās no vēlmes radīt risinājumu, lai pilnībā integrētu kabeļus, kas ir saderīgi ar visu veidu disku bremžu grupām - 1x un 2x, elektroniskām un mehāniskām.
Basso Carbon Grants Stūre
Ergonomika un komforts
Izstrādāts no paša sākuma, koncentrējoties uz komfortu bezceļa apstākļos, mēs samazinājām stūres šķērsgriezumu un integrējām 4,5 mm biezu stieni un pētījām ergonomiku visās roku pozīcijās, no augstākās līdz zemākajai.