Mēs vienmēr esam izcēlušies un radījuši velosipēdus, kas ir pilnīgi unikāli - gan pēc izskata, gan, vēl svarīgāk, pēc veiktspējas. Mūsu galvenie dizaineri pastāvīgi diskutē par formu, nevis funkciju, un mēs uzskatām, ka DOGMA F ir ideāls šo divu aspektu apvienojums.
DOGMA attīstās, mainot savu ādu, lai jūs atkal pārsteigtu. Mēs esam izmēģinājuši šo jauno oglekļa šķiedras slāni uz mūsu X-Light modeļiem un Ineos Grenadiers komandas velosipēdiem. Šai jaunajai šķiedrai ir izcils stiepes modulis, kas ļāva mums sasniegt nākamo sānu stinguma rādītāju līmeni jaunākās paaudzes DOGMA F.
“Down tube” ir pilnībā pārveidota, lai samazinātu tās biezumu, tādējādi uzlabojot priekšējā rāmja aerodinamiskās īpašības un samazinot aerodinamisko pretestību.
Jaunā DOGMA F “down tube” ir pagriezta par 3,5°, lai izveidotu ķīļa formu, kas uzlabo BB aerodinamiskās īpašības par 1,2 %.
Mūsu unikālā “head tube” “priekšgala” forma, kas pirmo reizi tika ieviesta 2014. gada DOGMA F8, atkal attīstās, samazinot priekšgala zonas tilpumu un platumu par 8 mm, ar gludāku dizainu, lai uzlabotu priekšējo aerodinamisko iespiešanos.
Lai samazinātu galvas caurules platumu, mums nācās izstrādāt inovatīvu elipsveida stūres caurules konstrukciju un pilnīgi jaunus stūres statnes gultņus ar diferencēta diametra gultņiem, kas apakšā ir platāki, bet augšā - šaurāki.
Jaunas, īsākas “thru axle”. Skrūve dakšas labajā pusē ir integrēta oglekļa šķiedrā, un ārējais caurums ir noņemts. Tas pats ir izdarīts arī rāmī, papildus integrējot aizmugurējā pārnesumkārbas izvadu. Šis risinājums uzlabo rāmja dizainu un aerodinamiskās īpašības.
Jaunais plānākais dakšas dizains uzlabo aerodinamiku ar 47 mm slīpumu, kas testēts, ņemot vērā profesionālu braucēju atsauksmes, lai uzlabotu vadāmību un ātrumu nobraucienos.
Mūsu sēdekļa statņa skava ir samazināta un pilnībā integrēta sēdekļa caurulē. Šis jaunais risinājums samazina svaru, uzlabo dizainu un palielina sistēmas tīrību, samazinot putekļu un sviedru iekļūšanu skavā.
Jaunā integrētā Talon Ultra Fast kokpita sistēma ir vieglāka un aerodinamiskāka.
Tā ir veidota ar dabiski pagrieztu bremžu un pārnesumu sviru pozīciju, kas ļauj braucējam droši ieņemt vēl aerodinamiskāku braukšanas pozīciju.
Datoru monitoru, tālruņu un planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ izstrādājuma krāsa vai tonis dažādās ierīcēs var atšķirties no attēlā redzamās izstrādājuma krāsas vai toņa, t. i., izstrādājuma krāsa vai tonis var atšķirties no tā krāsas vai toņa, kāds tas ir patiesībā.
check_circle
check_circle