Precizitāte ir vienāda ar ātrumu
Ir kļuvis moderni teikt, ka velosipēdi ir kļuvuši pēc iespējas aerodinamiskāki. Tomēr faktors HANZŌ pierāda pretējo. Izstrādājot to, mēs nolēmām izmantot pārskatītos UCI noteikumus ar mērķi izveidot pasaulē ātrāko īpaši konstruēto laika izmēģinājuma velosipēdu.
Koncentrējoties uz katru velosipēda daļu gan atsevišķi, gan kopumā, mēs esam novatoriskā veidā virzījuši katru direktīvu no UCI līdz absolūtajai robežai. Citi ražotāji, kuriem nepieder pašiem savas rūpnīcas, nevar tuvināt šo kontroles līmeni procesā, kas padara iespējamu šādu precizitāti.
Tas nozīmē, ka mēs esam spējuši padarīt HANZŌ ātrāku un aeroefektīvāku par SLiCK un ātrāku pat par UCI nelegālajiem laika izmēģinājuma un triatlona rāmjiem.
Rāmja priekšējā daļa nosaka aerodinamiskās efektivitātes līmeni. Izmaiņas UCI noteikumos tagad ļauj minimālajam šķērsgriezumam visās caurulēs būt 1 cm — mazāk nekā iepriekšējais minimālais 2,5 cm. Ar šo jauno noteikumu mēs varam samazināt frontālo laukumu pat par 60%. Taču tas nav tik vienkārši, kā izklausās, jo priekšpusē neizbēgami ir lieli funkcionāli ierobežojumi, piemēram, austiņu gultņi un kabeļu maršrutēšana, kas traucē. Koncentrējoties uz laukuma samazināšanu, mums ir izdevies samazināt neto aerodinamisko pretestību zonā, kas pakļauta netraucētai gaisa plūsmai. Vienlaicīgi perfektu gaisa spārnu izvēle, ņemot vērā uzbrukuma leņķi, joprojām ir atslēga, lai nodrošinātu, ka velosipēds darbojas optimāli reālos sacīkšu apstākļos.
Izstrādājot HANZŌ tā, lai tiktu galā ar dažādiem plūsmas režīmiem, ar kuriem sastapsies braucējs, projektēšanas procesā ir jāņem vērā vairāki atsevišķi apstākļi: netraucēta braucēja ķermeņa aizmugures plūsma, griešanās reakcijas gaiss no riteņiem un turbulentā plūsma, kas nāk no braucēja kājas un teļi. Visplānākais iespējamais priekšējā rāmja biezums un liela rāmja atstarpe no griežamajiem riteņiem uzlabo aerodinamiku. Tikmēr radikāli sēdekļu balsti un izlaižamās formas darbojas kā iebūvēti aerodinamiskās plūsmas kondicionētāji, lai aploksētu virpuļus, kas rodas no braucēja rotējošajām kājām un pēdām.
Īpaši plāns priekšējais gals, kurā dakšas forma apvienojas ar rāmja formu, rada īstu gaisa spārnu, lai optimizētu zemāko iespējamo pretestību, atvieglojot pilnīgu lamināro piestiprināšanu pie zemiem leņķa leņķiem. Šis neticami aerodinamiskais dizains ar viengabala dakšu, ārējo stūres iekārtu un monostāvvadu arī uzlabo konstrukcijas efektivitāti, jo tas ir vienas daļas risinājums, kas parasti būtu desmitiem priekšmetu, kas ir saskrūvēti un sakrauti kopā. Iespēja veidot visu mezglu vienā gabalā nodrošina izcilus stingrības un svara uzlabojumus salīdzinājumā ar sistēmām, kurām ir plašs pārklājuma materiāls vai nu savienojuma savienojumos, vai slīdēšanas savienojumos. Katra velosipēda daļa ir rūpīgi veidota, īpašu uzmanību pievēršot pārejām starp cauruļu formām, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo veiktspēju pie zemas un lielas leņķa.
Aero nav viss. HANZŌ ir daudz vairāk nekā viens no pasaulē ātrākajiem laika brauciena velosipēdiem. Tas ir arī neticami stīvs, kas spēj pārvērst katru pedāļa sitienu ātrumā. Viengabala dakša un galvas caurule, kas ved līdz mono stāvvadam, nodrošina priekšgala stingrību un nekavējoties reaģē uz braucēja ievadi. Atkāpjoties uz velosipēda, galvenā uzmanība tiek pievērsta dizaina stingrībai. Nolaižamajai caurulei ir aerodinamiska funkcija, jo īpaši attiecībā uz to, cik labi tajā ir integrēta aerosola ūdens pudele, taču tā piedāvā arī izturīgu savienojuma punktu īpaši stingrajam apakšējam kronšteinam. Šis dizains nospiež UCI noteikumus līdz robežai, lai nodrošinātu maksimālu aviācijas veiktspēju, vienlaikus spējot efektīvi pārnest jaudu.
Spēja pielāgoties katram braucējam ir vienlīdz svarīga, kā padarīt rāmi pēc iespējas aerodinamiskāku. HANZŌ ir izstrādāti, lai labi darbotos ar vairāku populāru ražotāju aerostieņiem. Mēs esam nodrošinājuši populāriem komponentu ražotājiem, piemēram, AeroCoach un WattShop, ar masta CAD profiliem, kas ļauj braucējiem būt pieejamiem dažādiem risinājumiem, kas pārsniedz mūsu pašu Black Inc TT paplašinājumus.
Neatkarīgi no tā, vai sacīkstes ir WorldTour vai vietējais trešdienas vakara laika izmēģinājuma seriāls, katrs konkurētspējīgs riteņbraucējs vēlas aprīkojumu, kas uzlabo katru sniegumu. HANZŌ laika izmēģinājuma velosipēds sasniedz UCI dizaina noteikumu robežas, lai tas būtu viens no ātrākajiem UCI apstiprinātajiem TT velosipēdiem pasaulē.
Tik dramatiski nolaižot priekšējo daļu, iegūstot šaurāko iespējamo galvas cauruli, tiek samazināts projicējamais laukums. Projicētais laukums ir līdzvērtīgs laukumam, ko aizsedz objekts, kad tas šķērso tā kustības virzienu. Samazinot HANZŌ paredzēto laukumu par 31%, salīdzinot ar SLiCK, tiek efektīvi samazināta pretestība visos ātrumos.
Rotējošie riteņi un riepas ir unikāls izaicinājums. Pilnībā atpakaļgaitas plūsma atdalās no griežamās riepas un traucē rāmim un dakšai, izraisot pretestību. Izmantojot HANZŌ, mēs rūpīgi pārvietojām aerodinamiskās spārnu daļas labi no rotējošās riepas, novēršot mijiedarbības efektu un ļaujot abām sekcijām darboties optimāli. Šī pieeja ir piemērota līdz 28 mm riepām. Lielāks klīrenss ap riepām samazina riepas formas ietekmi uz gaisa plūsmu caur dakšu un rāmi. Viengabala dakšas platā pozīcija darbojas ne tikai ar rotējošo priekšējo riteni, lai uzlabotu efektivitāti, bet arī aizmugurē sēdekļa balsti ir tik plati, cik to atļauj UCI noteikumi, lai izlīdzinātu gaisa plūsmu starp aizmugurējo riteni un rāmi, kā arī gaisa plūsmu. jātnieka ikri.
Kā pirmais velosipēds, kas maksimāli izmanto UCI pārskatīto konstrukcijas noteikumu potenciālu, HANZŌ izmanto vēl nekad neizmantotas aerodinamiskās daļas visā 16 cm garumā, ko pieļauj galvas caurules un leju cauruļu kārbu izlīdzināšana. Dizains arī integrē pamatnes stieni un rāmja augšējo cauruli aerosekcijā, ar nemanāmiem šo formu sajaukumiem, lai nodrošinātu minimālu gaisa plūsmas atdalīšanu. Troses un bremžu līnijas integrācijai ir arī galvenā loma, lai nodrošinātu, ka HANZŌ parāda pēc iespējas aerosoli pret vēju.
Radikāli vienkāršotā pieeja priekšgalam, samazinot velosipēda materiālu daudzumu (BOM), nodrošina viengabala dakšu, ārējo stūres ierīci un monostāvokli. Tas, ko šis risinājums nodrošina vienā daļā, parasti būtu desmitiem priekšmetu, kas ir pieskrūvēti un sakrauti kopā.
Visi HANZŌ aspekti, sākot no piemērotības un beidzot ar funkcionēšanu, ir izstrādāti tā, lai tie būtu visefektīvākie nopietnām sacensībām ar laiku un ļoti ātru triatlonu. Šī uz lāzeru orientētā pieeja izriet no UCI projektēšanas noteikumu virzīšanas līdz galam, vienlaikus saglabājot 100% UCI saderību.
Mēs esam izmantojuši to pašu NACA profila 3:1 sēdekļa statni, kas atrodams SLiCK, jo tas jau ir īpaši aerodinamisks un piedāvā Di2 akumulatora uzstādīšanas praktiskumu.
Nolaižamā caurule ir īpaši izstrādāta ar dziļuma NACA profilu, kas pāriet uz saīsinātu profilu pie ūdens pudeles stiprinājuma. Tas piedāvā arī papildu priekšrocības, paslēpjot Di2 sadales kārbu, kur tā ir viegli pieejama.
check_circle
check_circle