SHIMANO Ultegra WH-R8170-C50-TL-F / D-Brake Center-Lock / 12x100 mm / priekinis

Preces kods: EWHR8170C50LFED
Ražotājs: SHIMANO
618,00 €
Noliktavā pēdējās preces

Likutis Pristatymas
Vilniaus parduotuvė 0-3 d.d.
Centrinis sandelys 1-5 d.d.
Tiekėjų sandėlys 10-20 d.d.

SHIMANO ULTEGRA WH-R8170-C50-TL-F CENTER LOCK disku bremzes / 12x100 mm / Priekšējais ritenis

Jaunā Shimano Ultegra riteņu sērija ir izstrādāta tā, lai būtu izturīga, viegla un aerodinamiska un nodrošinātu izcilu veiktspēju uz jebkura ceļa.


Jaunais C50 ritenis ir visu iespējamo prasmju pārzinātājs starp jaunajiem ULTEGRA R8170 riteņiem, kas paredzēti gan kāpumiem, gan nobraucieniem, gan līdzenumiem. Bezkameru oglekļa loka ritenim ir 21 mm iekšējais platums, kas lieliski sader ar plašākām, modernām riepām, savukārt HYPERGLIDE kasetes korpuss ir saderīgs ar 11 un 12 ātrumu kasetēm.


Funkcijas

50 mm augsts pilna oglekļa loka ritenis
Iekšējais loka platums: 21 mm
Kopīgs loka profils ar R9200 DURA-ACE riteņiem
Uzlabota aerodinamika


Specifikācijas

Iepakojuma tips Individuālais iepakojums
Riepu tips Bezkameru riepas
Priekšējais/ aizmugurējais ritenis Priekšējais
Aizmugurējais Ātrums 12/11
Spokes
Numurs 24
Taisna vilkšana
Ar lāpstiņām
Ar izciļņiem
Diametrs 2,0-1,6-2,0 mm
Ritenis
Lente nav uzstādīta
Augstums 50 mm
Iekšējais platums 21 mm
Ārējais platums 28 mm
Riepas materiāls Carbon
Riepa| Ieteicamais
izmērs 25-622 - 32-622
Riteņa izmērs 622 x 21C (700C)
Bremžu tips CENTER LOCK disku bremzes
140 mm disku bremžu rotors saderīgs
O.L.D. (mm) 100
Ass 12 mm E-THRU
D2 loka ritenis
Blīvējums
Rumbas kontakts
FREEHUB korpuss Kontakts
Iekšējā smērvielas uzmava
Saderīgs spieķu aizsargs CP-WR81A
Vidējais svars 698 g


Cita tehnoloģija

CENTER LOCK

CENTER LOCK sistēma ļauj viegli uzstādīt rotoru ar rievsavienojuma stiprinājumu un fiksācijas gredzenu. Bloķēšanas gredzena montāžas sistēma samazina kopējo darba stundu skaitu, saīsinot gan uzstādīšanas, gan demontāžas laiku. Turklāt droša fiksācija ar rievsavienojuma stiprinājumu uzlabo precizitāti un stingrību, vienlaikus uzlabojot bremzēšanas efektivitāti.

Priekšrocības un funkcijas

Neliels svars
Ar Center Lock savietojamai rumbai ir tikai rievsavienojuma stiprinājums un bloķēšanas gredzens. Tas nozīmē, ka rumba un rotors ir vieglāks, salīdzinot ar 6 bultskrūvju stiprinājuma sistēmu.
Bloķēšanas gredzena rotora montāžas sistēma
Ļauj vieglāk un ātrāk uzstādīt rotoru.
Viegla apkope
Droša fiksācija ar rievsavienojuma stiprinājumu
Uzlabo bremzēšanas efektivitāti.

MediaSection_center-lock_Tech_Image_CenterRock_01_PC_v2.png

D2 RIM

Aerodinamisko veiktspēju ietekmē vēja virziens. Lai radītu D2 riteņa loku, SHIMANO inženieri ņēma vērā gan frontālo, gan sānu vēju, cenšoties sasniegt optimālu veiktspēju reālos braukšanas apstākļos. Veicot plašus prototipu testus vēja tunelī un uz ceļa, tika pierādīts, ka plaša loka forma ar dziļu riepas gultni ir visefektīvākā dažādos apstākļos. Pie sānsveres leņķiem no 0 līdz 15 grādiem SHIMANO D2 loka profils samazina gaisa pretestību labāk nekā citi aerodinamiskās formas riteņu diski. Šī loka konstrukcija arī palielina riteņa sānu stingrību un nodrošina uzlabotu vertikālo atbilstību, lai uzlabotu kontroli, komfortu un izturību uz ceļa.

Aerodinamika

Salīdzinot ar parasto produktu C40-TL, C36-TL, kam ir aptuveni tāds pats loka augstums, gaisa pretestība ir samazināta visos sānsveres leņķos. Izmantojot pārrēķina metodi, kurā ņemts vērā faktiskajos braukšanas apstākļos vēja virziens*, pretestība ir samazināta par aptuveni 3 W.

* Aprēķināts, vidējo svērto gaisa pretestības vērtību, kas izmērītas vēja tuneļa testos, vidējo svērto vērtību aprēķinā, ņemot vērā braukšanas laikā vēja virziena attiecību. Vēja virziena attiecību iegūst, ar ultraskaņas anemometru faktiski izmērot vēja virzienu, ko saņem braucējs, braucot ar ātrumu aptuveni 48 km/h vidē, kurā vēja ātrums ir 3 līdz 5 m/s.

MediaSection_d2_onceatspeed_graph01_PC_v1.png

E-THRU

Bezinstrumentu tipa caurpiedziņas sistēma optimizē stingrību un svara līdzsvaru, kā arī nodrošina vieglu ekspluatāciju ar uzticamu iekšējo vārpstas mehānismu. 15 mm šķērsass sistēma ir par 15 % stingrāka vērpes griezumā un par 25 % stingrāka šķērsgriezumā nekā tradicionālā 9 mm priekšējās ass ātrās noņemšanas sistēma. Tiek nodrošināta augsta stingrība, vienlaikus saglabājot optimālu svara līdzsvaru. E-THRU ass rumbas sistēma samazina balstiekārtas deformāciju, vienlaikus saglabājot vieglu svaru, lai brauktu asos līkumos lielā ātrumā.

Priekšrocības un funkcijas

15 mm E-Thru ass sistēma

Nodrošina gan vienmērīgu rotāciju, gan augstu stingrību, lai velosipēdu varētu lieliski kontrolēt.

Gandrīz tāds pats stingrums kā 20 mm sistēmai.

Vieglāks nekā 20 mm caurpiekļuves rumba

E-THRU


Lietotāja rokasgrāmata

UM-0AN0A-ENG.web


Datoru monitoru un tālruņu un planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ izstrādājuma krāsa vai tonis dažādās ierīcēs var atšķirties no attēlā redzamās izstrādājuma krāsas vai toņa, t. i., izstrādājuma krāsa vai tonis var atšķirties no tā, kāds tas ir patiesībā.

  • Zīmols
  • Atsauce
    EWHR8170C50LFED
  • Noliktavā
    1 Vienība
Komentāri (0)
Šobrid vēl nav klientu atsauksmju.
Notiek ielāde...