Mēs varam pasūtīt produktu, lūdzu, jautājiet par tā pieejamību!
Aerodinamikas, viegluma, atsaucības un komforta apvienošana vienā velosipēdā vairs nav sapnis. Pateicoties mūsu inženieru prasmīgajām oglekļa šķiedras klāšanas metodēm, mūsu centieniem izmantot augstākās kvalitātes materiālus un unikālajai kontrolei, ko piedāvā mūsu pašu rūpnīca, jaunais OSTRO VAM ir efektīvs visās jomās. Tā nav tikai inovācija, tā ir jauna izpratne par veiktspēju uz diviem riteņiem, un tas viss ir radīts, lai nodrošinātu nepārspējamu velobraukšanas pieredzi.
Izbaudiet jauno OSTRO VAM: vieglāks, ātrāks, nepārspējams. Tagad tas ir par 250 gramiem vieglāks un par 7 vatiem ātrāks ar optimizētiem Black Inc 48|58 riteņiem, un tas no jauna definē atsaucīgu braukšanu ar nepārspējamu aerodinamisko efektivitāti. Izpētiet mūsu OSTRO VAM Launchbook, kurā mēs jums palīdzēsim, izmantojot jaunākos datormodelēšanas rīkus, lai atklātu līdz šim neiedomājamus aerodinamiskās veiktspējas uzlabojumus.
Iepazīstieties ar mūsu piedāvāto krāsu izvēli, kas izstrādāta tā, lai papildinātu jūsu braukšanas stilu un atspoguļotu jūsu personīgo stilu. Neatkarīgi no tā, vai dodat priekšroku klasiskai elegancei vai spilgtākam izteikumam, mūsu klāstā ir izvēle katrai gaumei. Un runa nav tikai par velosipēdu - mēs piedāvājam arī pielāgojamas riteņu uzlīmes, kas ļauj jums saskaņot vai kontrastēt riteņus ar rāmi.
VEIDOJIET SAVU ŠEDEVRU KOPĀ AR PRISMA STUDIO
Mērķis bija radīt vieglāko aerodinamisko velosipēdu profesionāļu peletonā. OSTRO VAM ir velosipēds, ar kuru var sacensties jebkurā apvidū. Tas ir gatavs uzvarēt sprintos, iekarot bruģētās klasikas un kopā ar labākajiem sasniegt kāpumus.
Sēdekļa statīvs ir 15 mm plats, kas atbilst jaunākajiem UCI noteikumiem. Tā profils ir intensīvas mijiedarbības ar haotisko gaisa plūsmu no braucēja kājām un nenogurstoša pētniecības un izstrādes procesa rezultāts. Vispirms tika veiktas pakāpeniskas iterācijas, pēc tam labāko formu ātrie prototipi tika testēti vēja tunelī, lai nonāktu pie visefektīvākās. Plānais jaunais sēdekļa statīvs ir iespējams, pārvietojot Shimano Di2 akumulatora korpusu sēdekļa caurules iekšpusē un uzstādot to no aizmugures aiz apakšējā kronšteina. Tam ir papildu priekšrocība, jo nav jānoņem sēdekļa statīvs, lai piekļūtu akumulatoram, un tas samazina nepareizas regulēšanas risku, kas var izraisīt nepareizu augstumu, slīdēšanu vai bojājumus no pārlieku stingras pievelšanas.
OSTRO VAM ir aprīkots ar inovatīviem pudeļu krātiņiem, kas ir pielāgoti konkrētai atrašanās vietai un integrēti rāmja aerodinamikā. Paceļamās caurules būris novirza gaisa plūsmu no caurules virs pudeles, tādējādi neitralizējot pretestību, ko rada pudeles pievienošana velosipēdam. Sēdekļa caurules būris darbojas tā, lai gaisa plūsmu atkal piesaistītu sēdekļa caurulei, un tas ir tik efektīvs, ka velosipēds ir ātrāks ar uzstādītu būri un bez pudeles nekā bez būra, tāpēc tas ir ideāli piemērots profesionāļu sacensību finālam, kad otrā pudele ir atteikta.
Jaunais stūres tipa sēdekļa statņa skava ir novietota sēdekļa caurules aizmugurē, kur tā sadala spēku lielā laukumā, nodrošinot ļoti drošu fiksāciju ar mazu griezes momentu, kas ļauj izveidot ļoti vieglu skavu, ievērojami samazinot sēdekļa caurules platumu. Šajā konstrukcijā akumulatora korpuss tagad ir pārvietots uz apakšējo kronšteinu, kas ir pieejamāks un ērtāks.
T47 standarts vītņotiem apakšējiem kronšteiniem nodrošina drošu stiprinājumu, vieglu apkopi un veicina izcilu jaudas pārnesi. Ātri rotējošie Ceramicspeed gultņi nodrošina maksimālu efektivitāti.
AB02 ir standarta aerodinamiskais kokpits, kas apvieno labāko aerodinamiku ar izsmalcinātu ergonomiku un nelielo svaru. Tās īpaši izstrādātā forma ar 30 mm paplašinātiem pilieniem uzlabo kontroli un ievērojami samazina velosipēda un braucamrīka kopējo pretestību.
Analizējot klientu un profesionālu sportistu pozīcijas datus, ir veiktas divas galvenās izmaiņas. Pirmkārt, klāstam ir pievienots 45 cm rāmis. Otrkārt, sēdekļa caurules leņķis ir par 0,5º stāvāks.
Jaunais Black Inc 48|58 riteņu komplekts tika izstrādāts, lai papildinātu jauno OSTRO VAM, un tas ir turpinājums 28|33 riteņu komplektam, kas izstrādāts O2 VAM. Lai nodrošinātu izcilu aerodinamisko veiktspēju, vienlaikus palielinot stabilitāti sarežģītos vēja apstākļos ar seklāku priekšējo riteņa loku, tika izvēlēts atšķirīgs riteņu dziļums - 48 mm priekšā un 58 mm aizmugurē. Profils ir optimizēts 28 mm riepām, ar 23 mm iekšējo loka platumu un nepārtraukti maināmu izliekuma likmi, kas uzlabo sānvēja veiktspēju un prognozējamu vadāmību.
Ļoti vieglie un spēcīgie oglekļa šķiedras spieķi, kas piestiprināti pie jaunajiem riteņu rumbas riteņiem ar augstu atloku, ievērojami uzlabo reakciju un palīdz saglabāt neticamo svaru - 1250 g, kas nepārsniedz bezkameru klinkera riteņu svaru. Riteņiem ir "mini āķis", kas samazina svaru, vienlaikus saglabājot saderību ar klinkera riepām.
UZZINĀT VAIRĀK PAR BLACK INC 48|58
Viss, ko mēs zinām par ārkārtīgi ātrajiem velosipēdiem, bija tikai sākumpunkts. Izmantojot jaunākos datormodelēšanas rīkus, jaunais Ostro VAM ļauj sasniegt līdz šim neiedomājamus aerodinamiskos rādītājus.
Salīdzinot ar līdzšinējo modeli, pēc 40 km jaunais Ostro VAM ir tikai punktiņš tālumā. Salīdzinot ar konkurentiem, tas ir tālu no redzesloka. Mēs koncentrējāmies uz velosipēda priekšējās daļas pilnveidošanu, kur mēs visvairāk varējām ietekmēt gaisa plūsmu. Izmantojot ātrās iteratīvās projektēšanas procesu, mēs veicām simulācijas ar desmitiem galvas caurules profilu, ņemot vērā katru pāreju un virsmu uz rāmja komplekta. Rezultātā tika izveidots īsts aerodinamiskais profils gar rāmja ūdenslīniju. Turpmākie testi vēja tunelī apliecināja, ka jaunais Ostro VAM ir pārāks par tirgū pieejamo.
Jaunais OSTRO VAM ir aerodinamisks ierocis, kas sver mazāk nekā 7 kg, tāpēc jūsu kritiskais velosipēds ir arī jūsu kalnu Grand fondo velosipēds, un abi ir lieliski. Šis vieglums nozīmē arī to, ka profesionāļi biežāk var izmantot savu visvairāk aero variantu (un lieliem kalnu posmiem ar finišiem virsotnēs mēs izgatavojam spalvainīgo un ātro O2 VAM). Turklāt paaugstinātais stingrības līmenis ir varens un nelokāms pat pret WorldTour vatu bumbām. Aerodinamika, vieglums un stingrība agrāk bija zvērināti ienaidnieki, kurus nebija iespējams apvienot. Tagad mēs vienā velosipēdā esam ieguvuši visu trīs minēto īpašību vairāk nekā jebkad agrāk, un tas ir, pateicoties mūsu inženieru nenogurstošajam darbam, lai uzlabotu oglekļa šķiedras izkārtojumu, mūsu ieguldījumiem augstākās kvalitātes materiālos un mūsu rūpnīcai, kas ļauj mums darīt lietas sarežģītajā veidā, cenšoties panākt perfektu braukšanu.
Mēs varam izmērīt un pārbaudīt daudzas lietas, bet ne tādu pārliecības līmeni, kādu jums sniedz velosipēds. Tā ir sajūta. Tās iestrādāšana velosipēdā ir vieta, kur māksla satiekas ar zinātni un kur mūsu konstruktoru komandas gadu desmitiem ilgā inženierijas pieredze apvienojas ar gadu desmitiem ilgu braukšanas pieredzi. Jaunā OSTRO VAM perfekti sabalansētā vadāmības ģeometrija, kas apvieno kaķim līdzīgu veiklību ar nevainojamu stabilitāti lielā ātrumā un stabilitāti uz sliedēm, ir pārņemta no tā priekšgājēja, kuru bija iecienījuši gan profesionāļi, gan klienti, gan recenzenti. Lielāka atbilstība palielina gan pārliecības sajūtu, gan komfortu garu braucienu laikā.
Dažādu datoru monitoru un tālruņu, planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādu ierīču ekrānos produkta krāsa vai tonis var atšķirties no attēlā redzamā, proti, tas var neatbilst produkta krāsai vai tonim realitātē.
check_circle
check_circle