Pasaulē ātrākais kāpšanas velosipēds ar nepārspējamu vieglumu un aero.
Jaunais O2 VAM ir galīgais aero kāpšanas velosipēds. Mēs neizgudrojām šo kategoriju, bet mēs to pilnveidojām: nekas cits šī gaisma nav tik ātra, nekas tik ātrs nav tik viegls. Tas ir arī ārkārtīgi stīvs, skaisti gluds un nolaižas ar iznīcinātāja pilota precizitāti, pārliecību un ātrumu. Tā ir labākā izvēle braucējiem, kuri lielajās dienās kalnos vēlas sasniegt pilnu kursu, neatkarīgi no tā, vai braucat ar Étape du Tour vai braucat Tour de France. Tas ir viss, par ko jūs sapņojāt un uzskatāt par iespējamu, vienradzis starp velosipēdiem.
O2 VAM ir radīts kāpšanai, tāpēc tas ir ļoti viegls, sākot no tikai 6,4 kg no komplektācijas 54 mobilim ar Shimano Dura-Ace Di2. Tikai daži disku bremžu velosipēdi var konkurēt, un neviens no tiem nav aero. Būtiski, ka šis skaitlis nozīmē, ka profesionāļi var atrasties rindā ar velosipēdu, kas joprojām ir ļoti tuvu minimālajam 6,8 kg, kad tiek pievienoti pedāļi, būri, transponderi un sacensību numurs. Viena lieta, ko mēs visi dalāmies ar profesionāļiem, ir tas, ka tad, kad jūs gatavojaties kāpt tūkstošiem metru, mēs vēlamies pēc iespējas vieglāku velosipēdu. Jaunajā O2 VAM ir izmantoti īpaši augstas kvalitātes materiāli, superdatori optimizētas cauruļu formas, lai nodrošinātu stingrību pret svaru, un jauns ražošanas process, kas ir tik uzlabots, ka mēs uzbūvējām pilnīgi jaunu rūpnīcu.
Kāpēc izveidot aerokāpšanas velosipēdu? Pirmkārt, tāpēc, ka kāpumi ir tikai daļa no jebkura brauciena, un pārējā maršrutā ir tikpat svarīgi kā jebkad agrāk. Otrkārt, tāpēc, ka profesionāļi kāpj tik ātri, ka aeronavigācija joprojām ir nozīmīgs apsvērums pat pie tipiskā 8% slīpuma. Protams, visi vēlas gan vieglumu, gan zemu pretestību, taču, tā kā aeroformas ir smagākas, uz kāpšanu orientēta velosipēda izaicinājums ir ietaupīt visvairāk vatu, vienlaikus pievienojot vismazāk gramu. Mūsu komandai izdevās. Cik tas ir aero? Vēja tunelī pie efektīva vēja leņķa no 0 līdz 5 grādiem (ti, mierīga diena vai pretvējs līdz mērenam sānvējam) jaunais O2 VAM atpaliek tikai par 5 W no OSTRO VAM, kas pats par sevi ir ātrākais aerovelosipēds tirgū. Visā leņķu diapazonā tas samazina atstarpi par 50% salīdzinājumā ar iepriekšējo versiju. Tik vieglam velosipēdam tas ir nežēlīgi. Ceļā tas nozīmē, ka jūsu kāpšanas velosipēds būs ātrāks par daudzu zīmolu daudz smagākiem aerodinamiskajiem piedāvājumiem.
Jaunais O2 VAM ir tikpat stingrs kā varenais OSTRO VAM, un, spiežot pedāļus, tas ir iedvesmojošs. Jūs uzbruksit tikai tāpēc, lai to sajustu. Arī vadāmības ģeometrija ir kopīga, kas nozīmē neticamu nosvērtību lielā ātrumā nobraucienos, pārliecību lielos slīpuma leņķos un veiklību, lai pārspētu mājas lidojumu. Galu galā velosipēdam kalnos ir jābūt lieliskiem arī lejā.
Lai izveidotu velosipēdu, kas ir viss, ko jebkad esat vēlējies, bija nepieciešams viss, ko mēs jebkad esam iemācījušies, un vēl vairāk. Tiecoties pēc izcilākā kāpšanas velosipēda, mūsu nerimstošā pētniecība un izstrāde uzlauza jaunus ceļus, nobīdīja robežas un noslīpēja katru detaļu.
Vizuāli redzamākās O2 VAM īpašības ir saistītas ar braukšanas komfortu, kā arī svara samazināšanu. Ārējais sēdekļa stabs, īpaši plāns augšējais caurule un nolaistie sēdekļi darbojas kopā, lai veicinātu kontrolētu novirzi uz sēdekļiem. Jaunākie UCI noteikumi pieļauj minimālo caurules biezumu 10 mm, un to izmanto augšējā caurulē pirms sēdekļu kopas. Šī sadaļa kontrolēti paklanās, iedarbojoties uz sēdekļa braucēja pretējā spēka, kad velosipēds atduras pret izciļņiem. Apvienojumā ar ārējo sēdekļa stabu, kas novērš parastā sēdekļa staba masu un pārklāšanos, tas nodrošina nelielu "pārvietošanos" uz segliem pa nelīdzeniem ceļiem.
Jaunā O2 VAM milzīgais ātrums ir nepieredzēts savā kategorijā. Tas ir iespējams, pateicoties mūsu inženieru revolucionārajam darbam, lai izveidotu pilnīgi jaunas, agresīvi saīsinātas aerodinamiskās spārnu formas galvenajām rāmja sekcijām. Koncentrēšanās uz dažiem sarežģītiem aerodinamikas principiem, kas koncentrējas uz zemu Reinoldsa skaitļa gaisa plūsmas uzvedību un pirmo reizi tika apgūta OSTRO Gravel izstrādes laikā, ir padarījusi jauno O2 VAM īpaši ātru “zemas leņķiskās novirzes apstākļos”, tas ir, kad vai nu nav vēja, taisns pretvējs vai neliels sānvējš. Mūsu komanda ieguva iespēju manipulēt ar "laminārā atdalīšanas burbuļa" veidošanos un sekojošu gaisa plūsmas piestiprināšanu, samazinot pretestību.
Lai sasniegtu savus ambiciozos mērķus attiecībā uz svaru un stingrību, mēs izgudrojām jaunu ražošanas metodi, uzcēlām modernu jaunu rūpnīcu un izmantojām izcilus materiālus, tostarp boru ārējā sēdekļa stabā, lai panāktu ārkārtēju stiprības un svara attiecību.
T47 standarts vītņotajiem apakšējiem kronšteiniem nodrošina drošu stiprinājumu, vieglu apkopi un veicina izcilu jaudas pārnesi.
Lielais riepu klīrenss 32 mm ļauj jums izvēlēties perfektu riepu ceļiem, pa kuriem brauksiet.
Jaunā O2 VAM kaudzes augstums ir par 10 mm augstāks. Mēs pētījām tūkstošiem mūsu klientu un sportistu atrašanās vietas datus, lai atrastu izmērus, kas ļautu lielākajai daļai braucēju sasniegt optimālo piemērotību. Sasniedzamība ir nemainīga.
Datoru monitoru un tālruņu, planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādās ierīcēs preces krāsa vai tonis var atšķirties no fotoattēlā redzamās, tas ir, var neatbilst preces krāsai vai tonim. īstenībā.
check_circle
check_circle