Factor LANDO XC Vintage Blue velosipēda rāmis
Ātrs pilnas piekares XC sacīkšu braucējs
Pārskats
29 ER, LAI IZVIRZĒTU SAVU LABĀKO LAIKU
Jūs zināt veidu. Jūs tos redzat visās taku galvās. Garmin stiprinājums priekšpusē. Cieši pieguļošs aprīkojums un viegla ķivere. Meklē veidus, kā vislabāk pavadīt laiku savās iecienītākajās takās. Varbūt jūs esat viens no viņiem. Ja tā, tad jums patiks Factor LANDO XC. Šī vieglā pilna piekare 29er izliekas uz starta līnijas priekšpusi ar uz sacīkstēm orientētu ģeometriju un balstiekārtu, kas darbojas kopā. Ātrs un jautrs, tas ir ideāls kalnu velosipēds Cape Epic censoņiem, grants krosoveriem un ceļa braucējiem, kas vēlas nosmērēties.
Ieguvumi
VERTIKĀLI ORIENTĒTS TRIECIENS
Izvēloties LANDO XC konstruēt ar vertikālu triecienu, tiek piedāvātas milzīgas priekšrocības gan svara samazināšanai, gan stingrībai: trieciena spēkus var koncentrēt izturīgā un jau izveidotā apakšējā kronšteina reģionā, tādējādi nodrošinot slaidu augšējo cauruli, kas neprasa pārmērīgu slodzi. oglekļa slāņojums un svars. Dizains arī nodrošina, ka trieciens ir pilnībā izolēts no jebkādām sānu slodzēm, tādējādi uzlabojot trieciena kalpošanas laiku un mazo triecienu jutību, noņemot saiti.
PROGNOZAMA ATKAROŠANA
Braucēji, kuri nopietni uztver savus XC treniņus un sacīkstes, paļaujas uz paredzamu balstiekārtu jebkurā pārnesumā. Neatkarīgi no tā, vai jūs noliekat āmuru uz augšu vai uz plūstošas takas, neviens nevēlas saskarties ar atsitienu vai bremžu domkratu. Tāpēc mēs esam izstrādājuši patentētu viena šarnīra “mākslīgās stieņa” savienojumu ar 115 mm aizmugures gājienu, pamatojoties uz 45 mm gājiena triecienu, un 100 mm, pamatojoties uz 40 mm gājiena triecienu. Mūsu kinemātikas filozofija nodrošina, ka prettupieni ir 90% diapazonā, lai nodrošinātu, ka balstiekārta saglabāsies stingra, bet aktīva, kad jūs spiežat vatus. Jums nevajadzēs zināt domkratu vai tupus.
SADALĪTA SĒDEKĻA TUBE
Faktoru dizaina iezīmes nekad nav paredzētas tikai izrādīšanai. LANDO XC dalītā sēdekļa caurule ir ne tikai atsauce uz Twin Vane EVO sadalīto cauruli mūsu šosejas velosipēdiem, bet arī ļauj izmantot monobox ķēdes balstu un mazu svaru. Kopīgie šarnīri, kas ir tieši uzstādīti rāmjos, nodrošina īpaši stingru, labi izlīdzinātu saskarni, ar kuru var braukt visa balstiekārta.
VIENDABAS IZLĒTTS OGLEKĻA ŠĶĪRULIS
Viengabala veidotais oglekļa šūpuļsvirs ir ārkārtīgi stīvs, novēršot trieciena sānu noslodzi, kas ievērojami pagarina tā kalpošanas laiku. Dizains arī samazina statisko berzi lietošanas laikā. Kopējais amortizators un apakšējā pagrieziena sviras šarnīrs, kas uzstādīts pēc iespējas platāk, nodrošina vienkāršāko, vieglāko un spēcīgāko pieejamā rāmja materiāla izmantošanu. Lai sistēmai piešķirtu tīru, slaidu izskatu, lielākā daļa stiprinājumu ir paslēpti vai atrodas ārpus piedziņas. Dizains atsaucas uz līdzīgiem Factor sajauktiem dizainiem, kas atrodami mūsu augstākās klases šosejas velosipēdos.
PROGRESĪVĀ UN MODERNĀ ĢEOMETIJA
67° galvas caurules leņķis apvienojumā ar 120 mm ceļojuma dakšu ļauj jums novietoties aizmugurējā pozīcijā, lai vadītu ātrumu tehniskā reljefā. 75,5° sēdekļa caurules leņķis, kas savienots pārī ar nulles nobīdes sēdekļa statni, ļauj palielināt jaudu, pateicoties jūsu ceļgala novietojumam virs pedāļa vārpstas. Garā augšējā caurule kopā ar salīdzinoši īso kātu notur jūsu smaguma centru virs velosipēda aizmugures, lai nodrošinātu saķeri un kontroli. Līdzsvarots aizmugures centra garums ar sliedi nodrošina paredzamu vadāmību.
BLACK INC INTEGRĀCIJA
LANDO ir izstrādāts unisonā ar Black Inc komponentiem, lai uzlabotu braukšanas kvalitāti un samazinātu svaru. Black Inc TWENTY SEVEN riteņi ir izgatavoti no vislabākās kvalitātes materiāliem, tostarp ārkārtīgi spēcīgas Ni-Cr ass, CeramicSpeed gultņiem un Sapim CX-Ray spieķiem, un tie ir īpaši XC modeļi ar mūsdienīgu fokusu mūsdienu tehniskajiem sacīkšu kursiem un izciliem braucējiem. Viengabalains stieņa kāts, velkamās skrūves sēdekļa statnis un datora stiprinājums ar slēptu Go-Pro stiprinājumu papildina īpaši pielāgoto komponentu komplektu.
Iespējas
NAV ROWDY, BET RAFINĒTS XC RACER
Vai esat koncentrējies uz ātru? Ar LANDO XC jūs varat doties ceļā, zinot, ka jūsu brauciens piedāvās lāzera asu vadāmību un vieglu atsaucību. Komforta līmenis saglabājas augsts pat pēc stundām sēdēšanas seglos.
OGLEKĻA MONOKOKA AIZMUGURĒJAIS Trijstūris
Viena gabala kreisā un labā ķēdes balsta/sēdekļa balsta komplekts ir ļoti pilnveidots, lai samazinātu svaru un palielinātu stingrību. Projektējot visu bloku kā vienu gabalu, mēs varējām uzlabot gultņu izlīdzināšanu, tādējādi samazinot šarnīra gultņu nodilumu.
PLAKANA MONTĀJUMA AIZMUGURĒJĀ BREMZE
Plakanā stiprinājuma aizmugurējā bremze ļauj mums pilnībā izgatavot ķēdes balstu no oglekļa, bez nepieciešamības veidot vai piestiprināt nekādas sakausējuma daļas, tādējādi ievērojami samazinot svaru un palielinot izturību. Tas arī atvieglo simetrisko sēdekļa balsta konfigurāciju, kas nodrošina, ka slodze no aizmugurējā riteņa tiek pārnesta simetriski, tādējādi uzlabojot trieciena izlīdzināšanu un samazinot trieciena sānu slodzi.
T47 BB STANDARTS
Mēs izmantojam nozarē vadošo T47 88.5 BB standartu, lai palielinātu apkopes ērtības, piedāvājot vītņota apakšējā kronšteina funkcionalitāti, vienlaikus nodrošinot visu platumu, kas nepieciešams darbam ar 1x Boost atstarpi un piekļuvi 30 mm kloķiem, kā arī vietējo uzstādīšanu 24 mm un DUB kloķi (ar pareizo apakšējo kronšteinu).
IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ KABEĻU VEIKŠANA
LANDO piedāvā gan iekšējās, gan ārējās iespējas hidraulisko bremžu šļūtenēm. Lūdzu, ņemiet vērā, ka iekšējā maršrutēšana ar mehānisko piedziņu nav iespējama. Mēs piedāvājam iekšējo pilinātāju stabu maršrutēšanu, kā arī aizmugures bloķēšanu.
VAIRĀKI MONTĀŽAS PUNKTI
Mēs esam izstrādājuši LANDO, lai ievietotu rāmī iebūvētu ūdens pudeļu sprostu ar trim leju caurulēm, lai jūs varētu atrast ideālu novietojumu. Zem augšējās caurules ir arī izciļņi instrumentu un piederumu stiprināšanai, kā arī Bento stila stiprinājums uz augšējās caurules, kas nodrošina ērtu piekļuvi instrumentiem vai uzturam garos maratona braucienos vai sacīkstēs.
PILNA GARUMA DAĻAS TUBE AIZSARGS
Neuztraucieties par LANDO šasijas nevainojamā oglekļa notraipīšanu, pateicoties pilna garuma integrētajam lejas caurules aizsargam.
GLUDENS SĒDEKĻA STABA Skava
Integrētā sēdekļa statņa skava nodrošina slaidu izskatu ar tīrām līnijām standarta 31,6 sēdekļa stabam. Ceļa iedvesmotā estētika papildina atbilstošo sēdekļa balsta dizainu, kas pievieno vertikālu elastību, lai veicinātu trieciena līknes progresivitāti.
PRETROTĀCIJAS AIZSARDZĪBA
Mehāniski piestiprināts pretrotācijas aizsargs neuzkrītoši atrodas zem apakšējās caurules, lai nodrošinātu, ka jūsu rāmis netiek bojāts priekšgala pārgriešanās dēļ avārijas vai citas nevēlamas negadījuma gadījumā.
CERAMICSPEED GULTŅI
Factor ir ieguldījis līdzekļus, piedāvājot CeramicSpeed gultņus LANDO standarta aprīkojumā. Apakšējā kronšteinā ir izmantoti pārklāti gultņi, pateicoties to izturībai pret koroziju, ilgmūžībai un neticami zemai berzei. Tāpat austiņu SLT gultņiem nav nepieciešama apkope un tie ir praktiski neiznīcināmi. Visiem CeramicSpeed gultņiem ir mūža garantija.