Lee Cougan Rampage 428 Blue Fade kalnu velosipēds (29 collas)
PURE RACING DNS ĀTRĀK
Sacensībās pārbaudītā un braucēju apstiprinātā Lee Cougan hardtail jaunākā versija stāv uz priekšējās piekares krosa risinājumu ilgstošas tradīcijas pleciem. Ātra kadra padarīšana ātrāka Rampage gadījumā, ko vispārēji slavēja gandrīz visi tie, kam ir pieredze braukšanā vai sacīkstēs virs tā, patiešām bija grūts uzdevums.
Dizains
LIELIZIZMĒTA DOWNTUBE
Lielizmēra lejas caurule iegūst rūpīgi izpētītu formu, kas kopā ar pārāk lielo apakšējo kronšteinu un īsākiem, stingrākiem ķēdes balstiem veido konstrukciju, kas spēj pārvērst pat vislielākās jaudas pedāļa gājienu efektīvā kustībā uz priekšu.
ELKOŅU DIZAINS
Izmantojot Elbow Design risinājumu, mums ir izdevies novietot aizmugurējo riteni aizmugurējā trīsstūrī, tādējādi palielinot rāmja vertikālo izliekumu. Rampage 428 savu nosaukumu ieguvis no īsā 428 mm ķēžu balsta konstrukcijas, kas radīta, lai velosipēdu vadāmība būtu viegla, reaģējoša un efektīvāka.
Kas slēpjas starp šķiedrām?
RAMPAGE 428
Lai gan Rampage acīmredzami atšķiras no iepriekšējām versijām, elementi, kas nav redzami ar neapbruņotu aci, ir daži no nozīmīgākajiem sasniegumiem.
Iekšējā kabeļu maršrutēšanas sistēma
Lai gan jaunas formas rada vizuālu iespaidu, tieši redzamu kabeļu trūkums padara šo jaunāko modeli nedaudz traucējošu. Liela stūres caurule papildus īpaši pētītajam kātam ļauj Rampage novirzīt kabeļus ne tikai iekšpusē attiecībā uz rāmi, bet arī paslēpt tos no redzesloka, izejot cauri kātam.
Lī Kugana gaisa oglekļa tehnoloģija
Rampage modelī tiek izmantota Lee Cougan's Air Technology, oglekļa formēšanas tehnika, kas izmanto ārkārtīgi augstu spiedienu formēšanas fāzē, lai novērstu nepilnības, ko izraisa iesprostots gaiss, kā arī 1k, 3k un vienvirziena oglekļa šķiedras sajaukšana tādā veidā, kas nodrošina kompaktāka vispārējā struktūra.
Rezultāts: spēcīgāki, uzticamāki oglekļa rāmji, kas sver mazāk nekā salīdzināmi rāmji, kuros izmantotas tradicionālākas konstrukcijas metodes.
3 SKRUŽU SKAVU SISTĒMA
Vispārējā ģeometrijā ir redzams palielināts slīps dizains, lai ļautu pat lielākajiem rāmja izmēriem gūt labumu no īsāka ķēdes paliktņa un tā rezultātā kompaktās ģeometrijas. Sēdekļa staba apkakle ietver daudz jaunu tehnoloģiju, jo tajā tiek izmantota uzlabota trīs skrūvju sistēma, kas padara sēdekļa stabu un sēdekļa cauruli par daļēji pabeigtu vienību, piedāvājot sajūtu un veiktspēju, kas līdzīga integrētam dizainam.
PRESPOZĪCIJA
UZ 2 PUDEĻU BŪRIEM.
INTEGRĒTS
KABEĻI NO ZEM KUMA.
SAVIETOJAMS AR
VADĪBAS ROKTURIS.