Krosa velosipēdi ir ideāli piemēroti liela ātruma sasniegšanai daudzveidīgā reljefā. Lielie 28 collu riteņi ar mērenu platumu un profilētu protektoru ļauj braukt gan pa asfaltētu, gan neklātu ceļu. Nedaudz profilētā stūre ar tiltu, kas pagriezta uz augšu, padara pozīciju daudz ērtāku nekā kalnu velosipēdam. Kross Evado 7.0 izmanto arī labas kvalitātes amortizatorus, lai palielinātu komfortu un drošību.
Šī gada Kross Evado 7.0 ir iepriekšējo gadu populārā krosa velosipēda Evado 7.0 pēctecis. Sezonā ļoti populārs modelis. Tas ir augstākais modelis ar rāmi bez raksturīgā izciļņa uz augšējās caurules, kas jau ir augstākiem modeļiem.
Brauciet ar krosa velosipēdu
Tas ir tas, kam mēs visi pievēršam uzmanību. Tātad, kāds pārnesums ir uzstādīts velosipēdam. Tas, protams, nav rādītājs visai velosipēda kvalitātei, jo var nopirkt gan pilnu brāķi ar lielisku pārslēdzēju, gan arī ļoti labu moci ar nedaudz zemāku piederumu grupu.
Ar evado 7.0 viss ir savās vietās, proti, Deore T6000 gan priekšā, gan aizmugurē. Pārslēdzējs ar gandrīz tikai labiem viedokļiem, sniedzot jums daudz jautrības no ātras pārslēgšanas.
Ko vēl var uzlabot Evado 7.0?
Šis viens no augstākajiem Evado modeļiem ir labs pamats dažām modifikācijām. Protams, tas ir ļoti individuāls jautājums, bet, ja mēs vēlamies velosipēdu padarīt vairāk pārgājienu ... nekas nestāv ceļā! Var piestiprināt vieglo spārnu komplektu, aizmugurējo bagāžnieku (kuram rāmī ir montāžas atveres), balstu aizmugurējām dakšām (marabu - arī ar montāžas atverēm rāmī), bagāžniekus šim visam, un mums ir ekspedīcijas velosipēds gatavs.
Varat arī izmēģināt citu veidu un piešķirt Evado 7.0 vēl vairāk sporta priekšrocību. Var izmantot nedaudz platākas riepas (līdz 2.0 vajadzētu būt viegli), pagriezt kātu, lai tas būtu vairāk vērsts uz leju, pateicoties tam smaguma centrs nolaidīsies un virzīsies uz priekšu. Pašās beigās var apsvērt kloķa nomaiņu uz tādu ar vieglākiem pārnesumiem, ja vairāk par ātrumu, gribam dinamiku sarežģītā apvidū.
Atšķirības starp Evado 7.0 un sērijas zemāko modeli.
Runājot par velosipēda rāmi, mēs nepamanīsim nekādas atšķirības, izņemot krāsošanu. Forma, profilēšana un ģeometrija paliek nemainīga.
Atšķirību galvenokārt nosaka izmantotais aprīkojums un tā kvalitāte.
Deore vadīt
Kā jau minēts iepriekš, velosipēds ir aprīkots ar pilnu Deore piedziņu. Sestajā versijā priekšējais pārslēdzējs ir Altus, savukārt aizmugurē mums ir Deore, bet tas ir vecāka tipa. Jaunajam Deore T6000 ir optimizēts atsperes spriegojums, kas padara pārslēgšanu vieglu, bet arī ļoti precīzu.
Kloķis ir arī svarīga piedziņas sastāvdaļa un tajā pašā laikā ir galvenā atšķirība starp diviem velosipēdu modeļiem. Evado 7.0 jau ir izmantots risinājums, kas balstīts uz Octalink sistēmu . Splains savienojas ar balstu, izmantojot vairāku punktu savienojumu, kas padara savienojumu stingrāku un izturīgāku. Salīdzinot ar kvadrātveida kloķi, tas ir būtisks tehnoloģisks lēciens.
Kasete pieder arī dižciltīgajai Deore grupai. Īpašas formas zaru 10 rindas patiešām rada atšķirību salīdzinājumā ar 9 rindām. Runa nav pat par šīm papildu attiecībām, bet gan par to tuvumu viens otram. Pārnesumu maiņa notiek vienmērīgāk un ātrāk. Tas ir saistīts ar faktu, ka 10 ātrumu kasetei izmantojam citu, šaurāku ķēdi.
Kross Evado 7.0 ir arī labāks materiāls, ko izmanto rāmja izgatavošanai. Lai to izveidotu , mēs izmantojām cietu alumīniju . Tas ir uzlabots 6061 alumīnija sakausējums, kas ir kompromiss starp augstu rāmja stingrību un tā mazo svaru. To raksturo augsta izturība pret ārējiem apstākļiem, lūzumiem un triecieniem. Saspiežot visas rāmja caurules, mēs varējām saglabāt konstrukcijas izturību, vienlaikus samazinot svaru. Tā ir arī rāmja hidroformēšana , pateicoties kurai mums izdevās iegūt estētiskas, unikālas atsevišķu cauruļu formas. Rāmis ir pārklāts ar pulvera pārklājumu , kas nozīmē krāsošanas izturību un izturību pret mehāniskiem bojājumiem.
Datoru monitoru un tālruņu, planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādās ierīcēs preces krāsa vai tonis var atšķirties no fotoattēlā redzamās, tas ir, var neatbilst preces krāsai vai tonim. īstenībā.
check_circle
check_circle