Kross grants velosipēdi ir daudzpusīgi velosipēdi, kas paredzēti gan asfalta ceļu, gan grūtāku bezceļu segumu pārvarēšanai. Pateicoties īpaši izstrādātajiem rāmjiem, Kross grants velosipēdi apvieno braukšanas komfortu garākos maršrutos ar iespēju izpētīt mazāk bruģētus ceļus, nodrošinot velosipēdistiem izcilu brīvību un pielāgošanos dažādiem apstākļiem.
Dažreiz vēlaties doties ārpus iestaigātajiem ceļiem uz neizpētītām valsts vietām. Vai vēlaties šķērsot grants ceļus, šķērsot meža upes, vai esat gatavs piedzīvojumiem? Mūsu KROSS Esker 2.0 ir radīts tieši šim nolūkam. Šis ir velosipēds visiem, kas meklē jaunus ceļus tur, kur to nav. Aizbēguši no civilizācijas un vēlas pavadīt nakti Mazūrijas pļavās, skatoties zvaigznēs.
Pirmās paaudzes Esker ir iemantojis atzinību gan pieredzējušu grants braucēju, gan iesācēju velobraucēju vidū, kuri meklē daudzpusīgu un uzticamu kompanjonu jaunu maršrutu izpētei un piedzīvojumu piedzīvojumiem. Latiņa bija uzstādīta augstu.
Jaunais otrās paaudzes Esker - GEN2 - ir unikāla izvēle ikvienam, kurš vēlas pilnībā izmantot grants velosipēdu potenciālu un gūt patiesu prieku no braukšanas pa dažādiem, pat visgrūtākajiem apvidiem. Vairāk par Gen2 rāmja priekšrocībām lasiet mūsu blogā.
Jaunajam alumīnija GEN2 rāmim ir plašs montāžas caurumu komplekts somām, bagāžniekiem, dubļu sargiem un ūdens pudeles sprostiem. Ir arī speciāla vieta balsta uzstādīšanai. Kross izstrādātajai vieglajai un stingrajai oglekļa dakšai ir iekšējs bremžu kabeļu izvads, un to var izmantot savstarpēji aizvietojamu ar grants amortizatoriem ar 30 mm gājienu.
Smaguma centra pazemināšana un riteņu bāzes palielināšana pozitīvi ietekmē velosipēda vadāmību gan ar, gan bez bagāžas. Jaunajam GEN2 rāmim ir arī zemāks stāvēšanas augstums, kas padara velosipēdu patīkamāku lielākam grants braukšanas entuziastu lokam.
KROSS Esker 2.0 ir aprīkots ar Microshift aprīkojumu, kas lieliski darbojas gan uz asfalta, gan bezceļu apstākļos. Mēs izmantojām pārbaudītu 1x10 piedziņas sistēmu, kas nodrošinās ērtu braukšanu jebkuros apstākļos. Kasete 11-48 diapazonā ļaus ātri braukt pa līdzenu virsmu un viegli pārvarēt stāvus kalnus.
Lai bremzēšana vienmēr būtu prognozējama neatkarīgi no laikapstākļiem vai ceļa stāvokļa, ir uzstādītas mehāniskās disku bremzes. Tās nodrošina daudz lielāku bremzēšanas jaudu nekā klasiskās V veida bremzes. Un, pateicoties mehāniskiem bremžu suportiņiem, bez bojājumiem un viegli veicama apkope pat velobrauciena laikā.
KROSS Esker 2.0 rāmis ir izgatavots no 6061 alumīnija. Šis īpašais alumīnija sakausējums padara velosipēdu stingru un izturīgu pret lūzumiem. Tajā pašā laikā tas ir salīdzinoši viegls materiāls, kas ar savām īpašībām var pārsteigt daudzus riteņbraucējus. Rāmis ir pārklāts ar pulverkrāsu, kas nozīmē krāsojuma izturību un krāsas noturību pret mehāniskiem bojājumiem.
Veidojot rāmi, mēs nolēmām to aprīkot ar iekšēju kabeļu novadīšanu, pateicoties kurai velosipēds izskatās estētiski un glīti. Šī kabeļu novirzīšanas sistēma arī ļāva mums samazināt kabeļu pārrāvuma risku, braucot sarežģītā apvidū.
Lai nodrošinātu vislabāko braukšanas pieredzi, KROSS Esker 2.0 ir aprīkots ar 42 mm platām WTB riepām, kas ir ideāli piemērotas jebkuros apstākļos. Turklāt ir uzstādīts Sele Royale segliņš, kas paredzēts grants velosipēdiem, un Fizik ietvars, kas nodrošina braukšanas komfortu arī grūtākos maršrutos.
Dažādu datoru monitoru un tālruņu un planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādās ierīcēs, produkta krāsa vai tonis var atšķirties no attēlā redzamā, t. i., tas var nesakrist ar produkta krāsu vai toni reālajā dzīvē.
check_circle
check_circle