Kalnu riteņbraukšana un šosejas riteņbraukšana ir divas populārākās disciplīnas riteņbraucēju vidū. Un kā būtu ar šo divu segmentu kombināciju? Neiespējami? Un tomēr! Arvien vairāk dažādu riteņbraucēju sirdis iekaro grants. Tāpēc atveriet sevi novitātei un ļaujiet tai nozagt jūsu sirdi. Mēs garantējam, ka Kross Esker 6.0 ir velosipēds, kas ne tikai nozags jūsu sirdi. Tas ir velosipēds, kas jums pavērs pavisam jaunu pasauli.
KROSS Esker 6.0 2024. gadā ir turpinājums domām, kas mūs vadīja, izstrādājot iepriekšējos šī ikoniskā grants modeļa modeļus. Tā ir jauna, izturīgāka krāsa un tikpat pārdomāta piedziņa. Mēs esam uzlabojuši arī daudzas mazas, neredzamas detaļas, kas uzlabos jūsu komfortu uz jebkura veida seguma. Mēs esam pārliecināti, ka šī velosipēda jaunā versija būs tikpat jautra - ja ne vēl jautrāka - kā iepriekšējie gadi.
Pirmās paaudzes Esker ir iekarojis gan pieredzējušus grants braucējus, gan iesācējus, kuri meklē daudzpusīgu un uzticamu kompanjonu jaunu taku un piedzīvojumu iepazīšanai. Latiņa bija uzstādīta augstu.
Jaunais otrās paaudzes Esker GEN2 ir unikāla izvēle ikvienam, kurš vēlas gūt maksimālu labumu no grants velosipēdiem un izbaudīt braukšanu visdažādākajos, pat visgrūtākajos apvidos.
Jaunajam GEN2 alumīnija rāmim ir plaša montāžas atveru pakete somiņām, bagāžas bagāžniekiem, dubļu aizsargiem, pudeļu būriem. Ir arī speciāla vieta, kur uzstādīt kikbenda statīvu. Kross izstrādātajai vieglajai un stingrajai oglekļa dakšai ir iekšējs bremžu šļūtenes izvads, un to var izmantot savstarpēji aizvietojamu ar grants amortizatoriem ar 30 mm gaitu. Smaguma centra pazemināšana un riteņu bāzes palielināšana pozitīvi ietekmē velosipēda vadāmību gan ar, gan bez bagāžas.
Jaunajam GEN2 rāmim ir arī zemāks stāvvirsmas augstums, kas padara velosipēdu patīkamāku klausīties lielākam grants braucēju lokam.
Kross Esker 6.0 velosipēdā mēs izmantojām 2x11 pārnesumu, kura pamatā ir klasiskā aparatūra - SHIMANO GRX. Arī hidrauliskās disku bremzes ir neliels mākslas darbs, kas radies uzlecošās saules zemē. Tomēr atšķirībā no japāņu ķirša sakuras, Kross Esker 6.0 nezied tikai dažus mēnešus un pēc dažiem mirkļiem tā dzīvība nepazūd. Kad uz tās uzkāpsiet, jūs vēlēsieties, lai šis mirklis ilgst mūžīgi.
DT Swiss riteņu diski bija pamats, uz kura mēs veidojām savus riteņus. Esam tos aprīkojuši ar pārbaudītām un daudzu grants cienītāju iecienītām WTB Riddler riepām, kuru platums ir 45 milimetri.
Kross Esker 6.0 rāmis ir izgatavots no alumīnija. Pateicoties termiskajai apstrādei, šim sakausējumam ir raksturīga augsta stingrība un izturība pret pārslodzēm. Un, pats galvenais, mazs svars. Turklāt gan aizmugurējais trīsstūris, gan oglekļa dakša ir aprīkoti ar stingrām asīm. Priekšējā dakšiņā esam izveidojuši papildu vietu, lai piestiprinātu, piemēram, nelielas somiņas.
Veidojot rāmi, mēs nolēmām to aprīkot ar iekšēju kabeļu novadīšanu. Pateicoties tam, esam panākuši, ka velosipēds izskatās estētiski pievilcīgs un glīts, kas padara to par lielisku pārvietošanās līdzekli daudziem cilvēkiem. Šī troses novirzīšanas sistēma ļāva mums arī samazināt troses pārrāvuma risku, braucot bezceļa apstākļos.
Datoru monitoru un tālruņu, planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādās ierīcēs izstrādājuma krāsa vai tonis var atšķirties no attēlā redzamā, proti, tas var neatbilst izstrādājuma krāsai vai tonim realitātē.
check_circle
check_circle