Aero grants sacīkšu velosipēds
Ātrums ir jūsu mērķis. Katrs brauciens, neatkarīgi no seguma, ir svarīgs ātrāks, un šis ir grants velosipēds, kuru jūs gaidījāt. OSTRO Gravel savu "uzvar visur" mentalitāti pārņem no sava šosejas sacīkšu staļļa OSTRO VAM, un tas ir arī izstrādāts, lai dominētu savā kategorijā ar neticamu aerospēju, izcilu vadāmību, augstu stingrību un mazu svaru. Ar 45 mm riepu ietilpību tas ir gatavs ātri doties jebkur.
Grants sacīkstes ir ātras, un aero ir patiešām svarīga, taču tās nav tik ātras kā šosejas sacīkstes, tāpēc prasības ir atšķirīgas. OSTRO Gravel rāmis ir rūpīgi optimizēts ātrumam, ar kādu jūs brauksit. Mūsu komanda izmantoja “zonētu aero” stratēģiju, kurā velosipēda priekšpuse koncentrējās uz aerodinamiku, jo tā saskaras ar tīru vai brīvu gaisa plūsmu, un velosipēda aizmuguri uz vieglumu, kur gaisa plūsma ir pārāk haotiska un braukšanas kvalitāte ir vislabākā. prioritāte. Jo īpaši daudz laika tika pavadīts priekšējā caurulē, kur pilnīgi jauna caurules forma ļāva ievērojami samazināt pretestību, manipulējot ar "laminārās atdalīšanas burbuli", kas rodas gaisa spārnu priekšpusē pie mazākiem ātrumiem. Tehnoloģija sakņojas kosmosa jomā, taču viss, kas jums jāzina, ir tas, ka OSTRO Gravel jūs nogādās finišā ātrāk un ar minūtēm, nevis sekundēm.
OSTRO Gravel piedāvā dāsnu 45 mm riepu klīrensu gan 700c, gan 650b, sniedzot jums iespējas un iespējas pārvarēt grūtākos maršrutus un notikumus. Šis ir reāls skaitlis, ar 4 mm atstarpi abās pusēs saskaņā ar ISO standartiem, tāpēc OSTRO Gravel ir īpaši spējīgs dubļainos apstākļos. Tas tika pierādīts grants sacensību karalienes sacīkstēs, 2022. gada Unbound 200, kur stiprs lietus padarīja trasi brutālu un OSTRO Gravel tika nobraukts līdz 10 labāko finišam.
Aerodinamika un ergonomika – uzplaiksnītais Black Inc Aero Integrētais Barstem paceļ abus jaunos augstumos, jo braukšana tālu un ātra braukšana nav viena otru izslēdzoša. Tā vidēja dziļuma aeroprofils ir nenogurstoša pētījuma un izstrādes rezultāts, sākotnēji izmantojot CFD (skaitļošanas šķidruma dinamiku), pēc tam pārbaudot prototipus vēja tunelī. Rezultāts ir tāds, ka tas pārspēj vadošos aviācijas ceļa stieņu zīmolus un to dara ar īpaši mazu svaru. Turklāt tas ir tikpat ērts, cik tas ir ātrs, pateicoties īpaši izsmalcinātai ergonomikai, kas nodrošina lielāku muguras pārvietošanos, lai augšdaļās būtu dabisks plaukstas leņķis, vairāk plaukstas locītavas un roku novietojuma, pateicoties noslīpētajiem stūriem, piliena forma, kas nodrošina ilgāku laiku. jaunāko Shimano un SRAM pārnesumu slēdžu sasniedzamība un 7 grādu uzliesmojums, kas sākas zem pārnesumu slēdža stiprinājuma punkta. Uzliesmojums palielina pilienu platumu par 3 cm — šis skaitlis ir rūpīgi novērtēts, lai tas atbilstu visiem lietojumiem, jo Aero Integrētais stieņa kāts ir izstrādāts, lai nodrošinātu dubultu slodzi gan OSTRO Gravel, gan OSTRO VAM. Grants gadījumā izbaudiet papildu kontroli pār platākiem kritumiem nobraucienos; braucot uz ceļa, izvēlieties savu parasto nolaišanās platumu un izmantojiet daudz aerostāvokli, kas ir sasniedzams uz šaurākiem pārsegiem. Jaunais Aero Integrated Barstem iegūst arī GoPro stila datora stiprinājumu, pievienojot leņķa regulēšanu un vairāk atbalstītu otru stiprinājumu gaismas vai darbības kamerai.
Daudziem visurgājējiem un grants velosipēdiem ir grūti nodrošināt efektīvu un pārliecinošu vadību gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos, kas parasti beidzas ar neapmierinošu kompromisu attiecībā uz mīkstu vadāmību un pieticīgu riepu ietilpību. OSTRO Gravel iznīcina šo pelējumu, padarot riepas izmēru par neatņemamu ģeometrijas sastāvdaļu. Platākām riepām ir arī lielāks ārējais diametrs (vai rites apkārtmērs), kas palielina velosipēda īsto jeb “rezultēto” trasi; šaurākām riepām ir mazāks ārējais diametrs, kas samazina radīto sliežu ceļu. Šie rezultāti atbilst vēlamajai vadāmības reakcijai, braucot ar attiecīgajām riepām, tāpēc mēs izstrādājām, kā prioritāti izvirzot iegūto trasi. Mēs izvēlējāmies trases vērtību nedaudz ātrākajā vadāmības pusē, lai izmantotu grants segumu, ņemot vērā velosipēda sacīkšu fokusu, vienlaikus izvēloties dakšu grābekli par prioritāti galvas caurules leņķim. Tādējādi tiek iegūts ātri vadāms grants velosipēds ar 43 mm riepām un tikpat apmierinoša un precīza visu ceļu mašīna 32 s bez zema ātruma riteņu nobīdes.
Kad jūs braucat ar pilnu gāzi, ir maz laika, lai novērtētu kaut ko par laukiem, izņemot to, cik ātri tas steidzas garām. OSTRO Gravel tika radīts šiem braucieniem ar nepārspējamu aero, viegluma, atbilstības un integrācijas kombināciju. Noliec galvu un ej.
Tikai 900 g OSTRO Gravel ir viens no vieglākajiem pieejamajiem grants rāmjiem. Mēs esam izmantojuši pašus labākos materiālus, lai sasniegtu tik mazu aerorāmja svaru, nodrošinot, ka vieglums tiek saskaņots ar sensacionālu braukšanas kvalitāti un milzīgo izturību, kādu vēlaties sezonu pēc sezonas episkām grants sacīkstēm.
Izmantojot mūsu iekšējās zināšanas par oglekļa dioksīda emisijām, mēs esam precīzi veidojuši OSTRO Gravel caurules, lai radītu noregulētu braucienu ar optimizētām veiktspējas īpašībām. Galvas caurule ir ieguvusi pilnīgi jaunu formu salīdzinājumā ar ceļa OSTRO VAM, lai uzlabotu tās aerodinamiskās īpašības pie grants ātruma. Pārējā rāmja daļā ir izmantoti pārbaudītie OSTRO VAM cauruļu profili, kas nodrošina gan nevainojamu veiktspēju, gan aeroefektivitāti.
Atbilstoši braucēju pieprasījumam un atvieglojot gaisa pretestības un svara samazināšanu, OSTRO Gravel ir paredzēts tikai elektroniskām pārslēgšanas grupām un disku bremzēm. Kabeļu un šļūteņu maršrutēšana ir pilnībā iekšēja.
Lai gan OSTRO Gravel ir ideāli savienots ar Black Inc Aero Integrated Barstem, mēs esam izstrādājuši priekšējo daļu tā, lai tā būtu viegli savietojama ar dažādām trešās puses iekšējām maršrutēšanas sistēmām, lai jūs vienmēr varētu iegūt precīzus pieskāriena punktus, kādus vēlaties.
Mūsu inženieri izvēlējās apaļo stūri, kas ir pierādījis sevi kā visizturīgāko risinājumu nopietnai braukšanai ar granti un sacīkstēm. 1–½” augšējie un apakšējie gultņi ar modificētu sadalīto gredzenu ļauj kabeļiem iziet cauri gultnim, tādējādi atvieglojot apkopes prasības.
T47 standarts vītņotajiem apakšējiem kronšteiniem nodrošina drošu stiprinājumu un vieglu apkopi. Tas ļauj izmantot plašu kloķvārpstas diametru diapazonu un palīdz saglabāt apakšējo kronšteinu korpusu izturīgu izcilai jaudas pārnesei.
Pamatojoties uz dakšu nobīdi uz rāmja izmēru, tiek nodrošinātas optimālas vadāmības īpašības visiem rāmja izmēriem, lai katram klientam būtu vislabākā braukšanas pieredze.
Lai būtu pašpietiekams pasaules grūtākajos grants notikumos, ir nepieciešama papildu kravnesība. Mēs esam pievienojuši stiprinājuma uzgaļus augšējai caurulei un apakšējai caurulei, lai jūs varētu to padarīt barošanas stacijās vai degvielas uzpildes stacijās pat vissmagākajās dienās.
Datoru monitoru un tālruņu, planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ dažādās ierīcēs preces krāsa vai tonis var atšķirties no fotoattēlā redzamās, tas ir, var neatbilst preces krāsai vai tonim. īstenībā.
check_circle
check_circle