Pierādījums tam, ka piedzīvojums var būt konkurētspējīgs, ka veiktspējai nav nepieciešams sacensību numurs, ka adrenalīns un ātrums palīdz labāk izpētīt... - tas ir Palta.
Kamēr citi centās definēt grants segumu, mēs iezīmējām savu ceļu.
Citi centās sekot definīcijai, kas nepastāvēja, mēs radījām tādu, kas atbilda mūsu DNS.
Ir veiktas nelielas izmaiņas ļoti daudzpusīgajā Palta ģeometrijā.
Palielināta slīpuma vērtība, lai padarītu sēdekļa statni pieejamāku un elastīgāku, kas palielina komfortu.
Augstāka galvas kājiņa, kas nodrošina mazāku atstarpju skaitu un lielāku komfortu. Taču mēs neesam aizmirsuši par braucējiem... Sacīkšu braucējiem būs iespēja uzstādīt stūres izvirzījumu vienā līmenī ar galvas cauruli, lai iegūtu zemāku “stack”.
Palta II dizains ir veidots saskaņā ar filozofiju, kas saglabā ļoti garu pirmās versijas pozitīvo elementu sarakstu un uzlabo tos, kur vien iespējams.
Uzlaboto dakšas balstu unikālā ģeometrija nodrošina gan precīzāku kontroli, gan labāku vibrāciju slāpēšanu, tādējādi uzlabojot braukšanas kvalitāti.
Lielāka atstarpe starp riepu un dakšiņu nodrošina labāku gaisa plūsmu un lielāku maksimālo riepas platumu.
Maksimālais attālums starp riepām līdz 45 mm riepām ar 700 c riteņiem. PIEZĪME: norādītais maksimālais riepu platums ir garantēts ar grants komplektiem. Ceļu velosipēdu komplekti atbilst ražotāja piedāvātajam maksimālajam platumam.
Slēptas skrūves augšējā caurulē saderīgu somu uzstādīšanai. 3 dažādas glāzes turētāja novietojuma pozīcijas: 2 uz lejupejošās caurules un 1 uz sēdekļa caurules.
Uz lejas caurules ir plastmasas aizsargs, ko var piestiprināt, braucot pa nelīdzeniem grants ceļiem. “Palta” ir saderīgs ar 2x un 1x elektroniskajiem un mehāniskajiem grupu komplektiem gan uz grants, gan šosejas (līdz 52-36 zobiem).
Pilnībā slēpts stiprinājuma risinājums, kas nav redzams uz rāmja un apvieno tehnoloģiskās un estētiskās inovācijas.
Rezultāts ir viegla, neredzama un izturīga integrēta sistēma ar trim skrūvēm, kas ir tālāk attīstīta, vulkanizējot tērauda plāksni. Šis Basso risinājums piešķir 3B sistēmai pretvibrācijas funkciju, kas uzlabo braukšanas pieredzi, palielinot komfortu uz nelīdzenas virsmas.
“Basso Explorer thru axle” komplekts sastāv no priekšējās un aizmugurējās ass ar integrētiem speciāliem velosipēda rīkiem. Tādējādi jums vienmēr līdzi būs nepieciešamie rīki, lai brauktu jebkurā situācijā.
Paradigm integrācijas sistēma radās no vēlmes radīt risinājumu, kas ļauj pilnībā integrēt troses, kas ir saderīgas ar visu veidu disku bremžu komplektiem, 1x un 2x, elektroniskajiem un mehāniskajiem.
Vairāku kabeļu izvietojums nelielā telpā bieži vien rada mazāku ātrumu un apgrūtina vadību. Izmantojot šo sistēmu, Basso var integrēt mehāniskās kabeļu grupas ar priekšējo pārnesumkārbu, saglabājot pēc iespējas vieglāku stūrēšanu, lai nodrošinātu precīzu vadību.
Paradigm stūres pārkare paliek bez vadiem, tāpēc to var noņemt jebkurā brīdī, neatvienojot vadus. Tas atvieglo velosipēda apkopi, transportēšanu bagāžniekos un stūres pārkares garuma maiņu.
Datoru monitoru, tālruņu un planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ izstrādājuma krāsa vai tonis dažādās ierīcēs var atšķirties no attēlā redzamās izstrādājuma krāsas vai toņa, t. i., izstrādājuma krāsa vai tonis var atšķirties no tā krāsas vai toņa, kāds tas ir patiesībā.
check_circle
check_circle