Vizuāli neuzkrītoša, ar mirdzuma pieskārienu - jaunā Force Groupset panāk šo līdzsvaru ar savu Iridescent izskatu. No tehniskā viedokļa šī grupa ir balstīta uz iepriekšējās paaudzes grupu komplektu ar dažiem uzlabojumiem no RED grupas komplekta un jaunām tehnoloģijām. Tas, kas ir palicis nemainīgs, ir Force grupu komplekta lielā daudzpusība un pielāgojamība. Izmantojot pārbaudīto AXS standartu, jūs varat pielāgot pārslēgšanas režīmu savām vajadzībām un integrēt savā komplektācijā AXS komponentus no citām grupu komplektiem vai papildu pārslēdzējus.
Jaudas mērīšanas kloķītis
Kopā ar RED-AXS grupu komplektu ieviestajam Force 2x Powermeter ir arī ķēdes gredzenos integrēta konstrukcija, kurai nav nepieciešams papildu zirneklis un kura tiek pieskrūvēta pie kloķa 8 bultskrūvju tiešā stiprinājuma. Šī konstrukcija nodrošina lielāku stingrību ķēdes gredzeniem un ir arī vieglāka nekā zirnekļa versija. Nelielie 13 zobu lēcieni starp ķēdes gredzeniem nodrošina skaidru un precīzu pārslēgšanu. Kombinācijā ar X-Range 12 ātrumu kasetēm ar lielu joslas platumu jūs varat ilgāk palikt uz lielā ķēdes loka un tādējādi retāk pārslēgt pārnesumus ar pārslēdzēju. Pateicoties unikālai izgatavošanas tehnoloģijai, ķēdes gredzeni ir īpaši izturīgi.
Integrētais Quarq jaudas mērītājs piedāvā visprecīzākos jaudas mērījumus (+/- 1,5 % novirze), kas nav atkarīgi no klimatiskajām ietekmēm. Lai jūs varētu īpaši strādāt pie savām vājajām pusēm, jaudas mērītājs mēra arī jaudas līdzsvaru starp kreiso un labo kāju. Sistēma ir ūdensizturīga saskaņā ar IPX7 standartu, lai to varētu izmantot nelabvēlīgos apstākļos. LED indikatori sniedz pārskatu par akumulatora uzlādes līmeni. Ja akumulators ir izlādējies, CR2032 pogveida bateriju var nomainīt bez instrumentiem.
Karbona kloķvārpstas apvieno mazu svaru un augstu stingrību. Force kloķvārpsta, kas aprīkota ar pārbaudīto DUB kloķvārpstu, ir saderīga ar visām standarta apakšējās kronšteina korpusiem ar atbilstošu DUB apakšējo kronšteinu.
Bremžu pārslēgšanas svira / HydroHC hidrauliskās-ceļa bremzes ar disku (HRD)
Nelielas izmaiņas var radīt lielas pārmaiņas. Kopā ar Rival AXS grupu komplektu ieviestajām Force pārslēgšanas bremžu svirām ir arī plaknāks un plānāks dizains. Jaunais dizains nodrošina vēl labāku kontroli, īpaši mazām rokām, pateicoties lielākam rokas ietvaram. Atšķirībā no Rival pārnesumu pārslēdzējiem Force versija ir aprīkota ar vieglākām oglekļa bremžu svirām, savukārt teksturētas pārslēgšanas slotiņas un gumijas rokturi nodrošina vēl lielāku kontroli un komfortu. Force pārslēdzēju integrācija AXS platformā piedāvā iespēju pielāgot pārslēdzējus savām personīgajām vēlmēm, novērtēt savu pārslēgšanās režīmu vai veikt programmaparatūras atjauninājumus, izmantojot saistīto viedtālruņa lietotni. Papildus brīvi izvēlētajam pārnesumu pārslēgšanas pogu piešķiršanai pārnesumkārbas var darbināt arī pusautomātiskā režīmā, kurā aizmugurējais pārnesumkārba un priekšējais pārnesumkārba sinhronizējas neatkarīgi, un jums ir tikai jāizvēlas starp vieglāku un smagāku pārnesumu. Papildu pārnesumu pārslēdzēju (blips) porti vairs nav pieejami. Tā vietā pārnesumkārbas var savienot ar līdz 3 pāriem SRAM bezvadu pārnesumkārbu pārnesumkārbu pāru. Divdaļīgais bremžu suports, kura pamatā ir godalgotā HydroHC platforma, ir nevainojams bremzēšanas veiktspējas un siltuma pārvaldības ziņā.
Paceline bremžu diski
Jaunie Paceline bremžu rotori pārņem eTap AXS Road grupu komplektu eleganto dizainu. Tiem ir pārveidota bremžu virsma ar tikpat pārveidotiem ventilācijas caurumiem, kas nodrošina vēl vienmērīgāku bremzēšanu un mazāku vibrāciju. Noapaļotās malas rotora augšdaļā samazina traumu risku un atbilst UCI pasaules riteņbraukšanas federācijas vadlīnijām. Vēl viena priekšrocība ir tā, ka tās atvieglo riteņa uzstādīšanu, jo noapaļotā augšdaļa novērš aizķeršanos bremžu suportā.
Priekšējais pārnesumkārba
SRAM Force AXS priekšējais pārnesumkārba ir izstrādāta 2x X-Range ķēdes gredzenu gradācijām ar 13 zobu atstarpi starp lielo un mazo ķēdes gredzenu. Aprīkots ar pārbaudīto SRAM Yaw tehnoloģiju, tāpēc vairs nav nepieciešams apgriezt priekšējo pārnesumkārbu. Pārslēdzot ar AXS pārslēdzēju, jauda tiek automātiski regulēta visā pārslēgšanas diapazonā. Elektroniskā bezvadu pārnesumu pārslēgšanas loģika eTap nodrošina intuitīvu pārslēgšanu un vienkāršu, bezvadu iestatīšanu.
Aizmugurējais pārnesumkārba | 36T
Force AXS aizmugurējais pārnesumkārba nodrošina ātru un precīzu pārslēgšanu. Integrētais Orbit-Fluid vibrāciju slāpētājs nodrošina drošu un vienmērīgu ķēdes kustību jebkurā apvidū. no ātruma atkarīgais slāpētājs aktivizējas tikai strauju vibrāciju gadījumā un paliek neaktīvs, kad aizmugurējais pārnesumkārba pārnesumu pārslēgšanas laikā kustas. Ķēdes vadīklu balsta pārnesumkārbas trīši ar SRAM X-Sync (Narrow-Wide) zobu profiliem. Aizmugurējā pārnesumkārbā integrētais ANT+ raidītājs nodrošina saziņu starp velosipēda datoru un aizmugurējo pārnesumkārbu. Tas ļauj kokpitā parādīt informāciju par akumulatora uzlādes stāvokli un pašreizējo pārnesumu. Integrējot AXS tehnoloģiju, varat personalizēt pārslēgšanas režīmu saistītajā lietotnē.Vidēja garuma aizmugurējā pārnesumkārbas kaste ir saderīga ar kasetēm no 10-28 zobiem līdz 10-36 zobiem, un to var izmantot ar dažādiem 1x un 2x velosipēdu komplektiem.
Kasete
Jau gadiem ilgi kalnu velosipēdu nozarē pārbaudītā 10 zobu kasete tagad ir iekarojusi savu vietu arī šosejas velosipēdos. Tas ir iespējams, pateicoties SRAM XDR brīvriteņa standartam. Priekšrocības ir acīmredzamas: kaseti var padarīt vēl vieglāku ar tādu pašu joslas platumu. Salīdzinot ar iepriekšējo versiju, pārnesumu pārslēgšanas joslas ir vēl vairāk optimizētas un pielāgotas elektroniskajam eTap AXS aizmugurējam pārnesumkārbai. Rezultāts ir vēl ātrāka un vienmērīgāka pārslēgšanās. Zobratiņi ir izgatavoti no instrumentu tērauda un ir savienoti viens ar otru ar tapām, izmantojot SRAM mini-cluster dizainu. Lai vēl vairāk optimizētu svaru, lielākais zobrats ir izgatavots no alumīnija.
Ķēde
Jaunā SRAM Force ķēde ir pārveidota no pašiem pamatiem, izmantojot unikālu plakano plāksnīšu dizainu, kas padara ķēdi šaurāku un vieglāku. Rezultātā iegūtais lielāks attālums starp ārējām plāksnēm un zobratiem nodrošina vienmērīgāku ķēdes darbību un vēl precīzāku pārslēgšanu. Pozitīva blakusparādība ir arī tas, ka ir pagarināts ķēdes kalpošanas laiks. To papildus nodrošina hroma pārklājums uz plākšņu iekšpuses un rullīšiem.
Lādētājs/akumulatori
Aizmugurējā pārnesumkārbā iebūvētā akumulatora darbības rādiuss ir vairāk nekā 1000 kilometru. Uzlādes stāvokli jebkurā brīdī var nolasīt, izmantojot LED indikatoru. Akumulatori tiek uzlādēti stundas laikā, izmantojot komplektā iekļauto lādētāju.
Datoru monitoru un tālruņu un planšetdatoru ekrānu atšķirīgo izšķirtspējas iestatījumu dēļ izstrādājuma krāsa vai nokrāsa dažādās ierīcēs var atšķirties no attēlā redzamās krāsas vai nokrāsas, t. i., izstrādājuma krāsa vai nokrāsa var atšķirties no tās, kāda tā ir patiesībā.
check_circle
check_circle